Beolink 4 og MS6000

Hej Gruppe,

Håber nogle har stået i denne situation før, og kan hjælpe...

Min gamle beolink 1000 mk. III døde og jeg købte en beolink 4 istedet.

Jeg har problemer med at få menu'en frem på TV'et - Jeg har sat CONFIG
VIDEO til MX, men "MENU" har ingen effekt... Jeg kan strengt taget godt
få funktionaliteten via ADD til LIST knappen, men det er rent ud sagt
møgbesværligt. Har jeg overset noget ? Er der en lettere vej ? Skulle
jeg bare have holdt mig til MK III'en (som egentligt er mere elegant!)

hilsen

Janus

Re: Beolink 4 og MS6000
Det er desværre de barske realiteter. først så vidt jeg husker ind i v setup
også ind i tune osv. Man skal trykke utallige gange på list knappen og ok
knappen bliver slidt op til sidst. :-).

Re: Beolink 4 og MS6000
Hmmm, shoot - det var surt. Tak for hjælpen.

hilsen

Janus

Re: Beolink 4 og MS6000
Hej!

Jeg forstår heller ikke hvorfor den er designet så bøvlet mht. de "ældre" B&O
fjernsyn.

En Beolink 1000 er klart at foretrække til disse apparater - efter min mening.

Re: Beolink 4 og MS6000
Ja, Det er nok bedst ar bruge den fjernbetj. der følger med tv'et. Det er
lidt firkantet
B&O
mening.

Site Timeline