Beolab 5000 / Manglende lys i display

Jeg sidder med et par Beolab 5000 højttaler fra B&O med indbygget
forstærker, fejlen er at de ikke kan tænde, per. og display virker
ikke.(samme fejl på begge ) Jeg har udskiftet lytter i strømforsyning,også
den til display kredsløb og nu fungerer forstærkeren, men jeg mangler info i
display, der er spænding til underbelysningen af display, kan det passe at
der skal et par nye display-moduler til og kan man få det stadig.

Hilsen Sv Aage

Re: Beolab 5000 / Manglende lys i display

 - Mest almindelige fejl med disse, er at du skal bruge de tykke
powerlink-kabler for at få display'et til at virke, ikke de tynde, såm
udelukkende transporteret lyd.

Lars / Viborg