Beocord 8802 død

Hej,
Jeg ville overspille tre betamax film til DVD for en bekendt og havde
til det formE5%l fE5%et udleveret en Beocord 8802 sammen med filmene.
FF8%rst mE5%tte jeg bF8%vle med, at den ikke gad "E5%bne", sE5% jeg kunne f=
E5%
kassetterne i. Det kunne hurtigt ordnes ved at skille lidt ad og
manuelt udlF8%se E5%bningsmekanismen.
Efter at video'en sE5% havde spillet i tre kvarter stod der pludseligt
rF8%g og knitren op fra strF8%mforsyningen. Jeg har nu skilt Beocord'en
lidt mere ad (og er ret imponeret over hvor meget indhold der faktisk
er i sE5%dan en), men kan ikke sE5%dan bare lige se, hvad der sket.
Sikringerne er ikke brE6%ndt over i den. Det er vel en kondensator, der
er kortsluttet.
Er der nogle af jer (der bor i nE6%rheden af Aalborg), der har god
forstand pE5% den gamle maskine eller evt. en maskine, man kan lE5%ne/
leje?

Mvh. Kim Therkelsen

Re: Beocord 8802 død

Hvordan hulen får du en Beocord dims, til at afspille Betamax bånd ?
--
Jan_stevns

Re: Beocord 8802 død - Video 2000 (VCC) IKKE betamax
Som Jan rigtigt nok påpeger, er det IKKE betamax, men Video 2000 (VCC) film,
jeg skal have overført.

Undskyld forvirringen.

Mvh. Kim

Site Timeline