Beocom4 brum

Har fået et problem med min trådløse telefon, Beocom4.

Når man løfter røret. er det som om der er brum i højtaleren. Nærmest som 50 Hz støj.

Sætter jeg en finger på lade-stikket i bunden, enten den ene eller anden (plus eller minus), forsvinder det helt.

Nogen der ved hvad det skyldes og om der er noget man kan gøre. Det kunne jo tyde på noget afkobling ??

MVH

Reply to
JJensen

en

Det kunne tyde p=E5 der mangler en st=F8jkondensator. Hvis du har skiftet transformeren, s=E5 der de nye m=E5ske en ubalaceret trafo.

/Voblip

Reply to
Blip