BeoCom 5500 højttaler

Er der nogen der ved hvor man kan få fat i sådan en, -telefonen røg på
gulvet for 117. gang og denne gang kunne højttaleren alså ikke klare mere.
Den lyder og ser ud somom membranen er skadet.

Der står 08 2407 98 på højttaleren men, det er nok snarer en
produktionsdato.

Håber der er en der ved hvor den kan skaffesi løssalg.

Torben

Re: BeoCom 5500 højttaler
Hvis den kan fås som løs salg....

Så ville jeg prøve, at ringe til Elektronikcenteret i Glostrup måske kan
de skaffe en HT til din Beocom 5500

Du kunne måske gå ind i en alm. Radio tv butik ...Fona eller lign. og se
om de sælger B&O i butikken. Så kan de måske også skaffe en ny HT til
din Beocom 5500.

Ellers ville jeg ringe til et værksted som repper B&O Radio - TV.

Så kan de jo ringe til B&O i Struer for, at høre dem om den kan skaffes
(de er jo allerede kunde hos B&O).
På den måde kan du jo få fat i den HT som du har brug for til din Beocom
5500.

Ellers så gå ind på den "blå avis" www.dba.dk og se om der er nogle som
har en, som er defekt eller lign.
så kan du måske få den drøn billig.