Beocenter 7002 - Service manual

Hej Gruppe

Der er =E5benbart nogen som har brudt med den ellers fine tankegang, at man deler indenfor elektronikkens verden. Derfor er jeg tvunget til at k=F8be ovenst=E5ende manual. Hvilket i princippet er fint nok, men alligevel bliver jeg n=E6ring, da jeg altid har delt ud af diagrammer og manualer.

Er der nogen som muligvis ligger inde med en service manual til Beocenter 7002? Som jeg m=E5 kligge lidt i? Kopiere, eller evt k=F8be.. Jeg ville hellere k=F8be den af en af jer, i stedet for en eller anden pamper p=E5 ebay..

/Rasmus

Reply to
Birck

Har du prøvet at spørge B&O ?

/Hans

Reply to
Hans Kjaergaard

Hejsa,

Er der nogen som muligvis ligger inde med en service manual til Beocenter 7002? Som jeg må kligge lidt i? Kopiere, eller evt købe.. Jeg ville hellere købe den af en af jer, i stedet for en eller anden pamper på ebay..

Jeg ved det ikke er velanset, men har du kigget på

?

- Der ligger en servicemanual på et Beocenter 7000.

/Claus

Reply to
Claus

"Birck" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@u8g2000yqn.googlegroups.com... Hej Gruppe

Der er åbenbart nogen som har brudt med den ellers fine tankegang, at man deler indenfor elektronikkens verden. Derfor er jeg tvunget til at købe ovenstående manual. Hvilket i princippet er fint nok, men alligevel bliver jeg næring, da jeg altid har delt ud af diagrammer og manualer.

[...]

Hvor bor du?

Jeg har orginal til 7000 med tillæg til 7002.

Men har ikke mulighed for at scanne den før i uge 17 pga. ferie.

Og jeg sender den ikke ud af huset.

Mvh, Leif

7330 Brande
Reply to
Leif

Birck skrev:

Hvor svært kan det være?

  1. hit på Google :"beocenter 7002 manual" er:

:-|

--
Armand.
Reply to

Tja, hvis man g=E5r et skridt l=E6ngere ind skal man have penge op af lommen alligevel..!! S=E5 ja, hvor sv=E6rt kan det v=E6re ;)

Birck

Ja, og de fandt en frem til 7000, som er p=E5 vej. Kom selv til at t=E6nke p=E5 det efter at jeg havde skrevet indl=E6gget.

/R

Reply to
Birck

snipped-for-privacy@u8g2000yqn.googlegroups.com...

Jeg bor i Valby, s=E5 det bliver nok ikke aktuelt. Men jeg er interesseret, og betaler gerne porto for till=E6gget n=E5r du er kommet hjem i uge 17.

/R

Reply to
Birck

meddelelsennews: snipped-for-privacy@u8g2000yqn.googlegroups.com...

Jeg bor i Valby, så det bliver nok ikke aktuelt. Men jeg er interesseret, og betaler gerne porto for tillægget når du er kommet hjem i uge 17.

/R

Jamen så vil jeg da scanne det til en eller flere pdf filer - måske allerede i morgen. Så hvis du sender din email adresse hvis ikke den du bruger her er ok, til mig på lpSnabelasiemensPunktumcom får du den ad den vej.

Mvh, Leif

Reply to
Leif

Jeg synes ellers lige at du erklærede dig for at være den typiske gammeldags manual-bytter, hvorfor kan du ikke bare bytte dig til den på selvsamme side?

--
Armand.
Reply to

"Leif" skrev i meddelelsen news:49d512d2$0$56792$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

meddelelsennews: snipped-for-privacy@u8g2000yqn.googlegroups.com...

morgen.

Hvis de udbyder tillader det er filerne sikkert ankommet. Jeg sendte 2 stk. 14MB og 2 stk. under 1MB i går morges.

Jeg går ud fra du giver lyd, hvis du ikke har fået dem.

Brug gruppen her for jeg er p å14 dages ferie.

Mvh, Leif

Reply to
Leif