Beocenter 7002 - Service manual

Hej Gruppe

Der er E5%benbart nogen som har brudt med den ellers fine tankegang, at
man deler indenfor elektronikkens verden. Derfor er jeg tvunget til at
kF8%be ovenstE5%ende manual. Hvilket i princippet er fint nok, men
alligevel bliver jeg nE6%ring, da jeg altid har delt ud af diagrammer og
manualer.

Er der nogen som muligvis ligger inde med en service manual til
Beocenter 7002? Som jeg mE5% kligge lidt i? Kopiere, eller evt kF8%be..
Jeg ville hellere kF8%be den af en af jer, i stedet for en eller anden
pamper pE5% ebay..

/Rasmus

Re: Beocenter 7002 - Service manual

Har du prøvet at spørge B&O ?

/Hans

Re: Beocenter 7002 - Service manual

Ja, og de fandt en frem til 7000, som er pE5% vej. Kom selv til at tE6%nke
pE5% det efter at jeg havde skrevet indlE6%gget.

/R

Re: Beocenter 7002 - Service manual
Hejsa,

Er der nogen som muligvis ligger inde med en service manual til
Beocenter 7002? Som jeg må kligge lidt i? Kopiere, eller evt købe..
Jeg ville hellere købe den af en af jer, i stedet for en eller anden
pamper på ebay..

Jeg ved det ikke er velanset, men har du kigget på www.eserviceinfo.com ?

- Der ligger en servicemanual på et Beocenter 7000.

/Claus

Re: Beocenter 7002 - Service manual
Hej Gruppe

Der er åbenbart nogen som har brudt med den ellers fine tankegang, at
man deler indenfor elektronikkens verden. Derfor er jeg tvunget til at
købe ovenstående manual. Hvilket i princippet er fint nok, men
alligevel bliver jeg næring, da jeg altid har delt ud af diagrammer og
[...]

Hvor bor du?

Jeg har orginal til 7000 med tillæg til 7002.

Men har ikke mulighed for at scanne den før i uge 17 pga. ferie.

Og jeg sender den ikke ud af huset.

Mvh, Leif
7330  Brande

Re: Beocenter 7002 - Service manual

Jeg bor i Valby, sE5% det bliver nok ikke aktuelt. Men jeg er
interesseret, og betaler gerne porto for tillE6%gget nE5%r du er kommet
hjem i uge 17.

/R

Re: Beocenter 7002 - Service manual

Jeg bor i Valby, så det bliver nok ikke aktuelt. Men jeg er
interesseret, og betaler gerne porto for tillægget når du er kommet
hjem i uge 17.

/R

Jamen så vil jeg da scanne det til en eller flere pdf filer - måske allerede i
morgen.
Så hvis du sender din email adresse  hvis ikke den du bruger her er ok,
til mig på lpSnabelasiemensPunktumcom får du den ad den vej.

Mvh, Leif

Re: Beocenter 7002 - Service manual
morgen.

Hvis de udbyder tillader det er filerne sikkert ankommet.
Jeg sendte 2 stk. 14MB og 2 stk. under 1MB i går morges.

Jeg går ud fra du giver lyd, hvis du ikke har fået dem.

Brug gruppen her for jeg er p å14 dages ferie.

Mvh, Leif

Re: Beocenter 7002 - Service manual
Hvor svært kan det være?
1. hit på Google :"beocenter 7002 manual" er:
<http://tac7.audiocircuit.com/index.php?cBA%O&m=Beocenter%207002
:-|

--
Armand.

Re: Beocenter 7002 - Service manual

Tja, hvis man gE5%r et skridt lE6%ngere ind skal man have penge op af
lommen alligevel..!! SE5% ja, hvor svE6%rt kan det vE6%re ;)

Re: Beocenter 7002 - Service manual
Jeg synes ellers lige at du erklærede dig for at være den typiske
gammeldags manual-bytter, hvorfor kan du ikke bare bytte dig til den på
selvsamme side?

--
Armand.

Site Timeline