Beocenter 2200 - Skalapærer - hvor mange Volt?

Jeg er ved at skifte de 2 pærer i en Beocenter2200. Hvor mange Volt er de
på? Evt. også Watt? eller typebetegnelse?
mvh Michael

---
Re: Beocenter 2200 - Skalapærer - hvor mange Volt?

Hvorfor måler du ikke bare spændingen? (sorry ku' ik' la' vær' ;-)

Pas!

Mvh.
 Anders

Re: Beocenter 2200 - Skalapærer - hvor mange Volt?

Jeg tror de er på 6kommaetellerandet Volt.
Jeg brugte vist i sin tid 7V
Gad vide om de var serieforbundet?
Står der ikke noget på de gamle?

Jeg har diagrammet, men ved ikke lige, hvor jeg skal lede.

bilr

Re: Beocenter 2200 - Skalapærer - hvor mange Volt?
Hej Michael

Hvis det er "backlight" til skalaen du mener, er der brugt to stk 18V/60mA
pærer.
Jeg er ret sikker på at B&O har nogle på lageret, du burde kunne skaffe dem
gennem en B&O forhandler. B&O Index nummeret på pæren er 8230048

/Lars