Beo4 skal virke som Beolink 1000

Jeg har fået en erstatning for Beolink 1000 til mit MX7000 af ældre dato.

Der er tale om en Beolink 4. Imidlertid kan jeg ikke finde Goto knappen må
det være. Det er den knap der låser texttv op sådan at man kan taste
sidenumre ind.

Nogen der ved hvad man gør?

/FL

Re: Beo4 skal virke som Beolink 1000
Prøv "Go" i midten af den store firkant

Re: Beo4 skal virke som Beolink 1000

også mit allerførste bud, men det funker nu ikke ..

/FL

Re: Beo4 skal virke som Beolink 1000

En download af manualen siger at tasten page skal bruges ...

Jeg prøver og om muligt programmmerer jeg tasten ind hvis ikke den allerede
findes ..

Re: Beo4 skal virke som Beolink 1000

Ja, det er PAGE-tasten der skal bruges. Den skal tilføjes til LIST-knappen.

--
Hilsen Jakob :-)

Re: Beo4 skal virke som Beolink 1000
Hej!

Der står i manualen hvad du skal gøre for at bruge den til de ældre B&O
fjernsyn... Der er et punkt der skal tilføjes i menuen et sted, men jeg kan ikke
huske præcis hvad jeg gjorde sidst. Manualen ligger iøvrigt til fri download hos
B&O.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Site Timeline