Beo4 fjernbetjening

Hej !

Er der nogen i gruppen der kan skaffe eller ligger inde med et display til en beo4 fjernbetjening..

M.v.h

Axberg

Reply to
S?ren Axberg

Fandt lige dem her på

Mvh, Leif

Reply to
Leif

Hej !

Jeg er kun interesseret i et nyt display og ikke en ny remote..jeg ved godt at det koster en formue, men jeg kan desværre ikke købe direkte ved B&O, så jeg tænkte om der ikke er en i gruppen der kan fremskaffe mig det..

M.v.h

Axberg

Reply to
S?ren Axberg

Hej. Hvis du stadig mangler en så kan du sende en mail til tneken snabel-a ofir punktum dk

Reply to
Kent Damgaard