bedste sted at købe velleman kits?

Hej Ng

Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig, hvor er det bedste sted at
bøbe velleman kits?, det er nærmere bestemt nr. vm109  eller lign sæt  1/2
kanals RF-sender/modtager til erstatning for min mistede garageport åbner

Re: bedste sted at købe velleman kits?

Tjae - Brinck og Brinck Lyngbys eftf. fører Velleman, men de ligger kun
i henholdsvis København og Kgs. Lyngby.
Det kommer jo lidt an på hvor i landet du gerne ville finde dem...

- Lars

Re: bedste sted at købe velleman kits?
Ok, men er brinck ikke lidt dyre? og hvad med gode net butikker

at
1/2
åbner

Re: bedste sted at købe velleman kits?
Hej Lars

Koster de kits ikke det samme over alt ?

Men et par gode netbutikker er http://www.el-supply.dk/ og
http://www.vejle-rc.dk /

Mvh Max

Re: bedste sted at købe velleman kits?

www.helmholt.dk som er den danske importør og distributør af Velleman.
Jeg tror dog priserne er ca. de samme i alle butikker.

Re: bedste sted at købe velleman kits?

Har du overvejet om der er andet en velleman der vil virke ? Jeg har gode
erfaringer med ting fra conrad i tyskland. det er billigt og de har en
milliard million ting. alle sammen u-undværlige.

jacob

Re: bedste sted at købe velleman kits?

Til gengæld er de blevet rigtig trælse at handle med efter de
nedlagde alle deres kontokunder.