BDM

Er der nogle der ligger inde med enBDM der kan køre 3V3 og 25Mhz ?

så kunne jeg være interassseret

Kasper

Re: BDM

-er det ikke det interface Motorole/Freescale bruger til debug af coldfire
processorer ?

Bo //

Re: BDM

Jo,men jeg skal dogbruge min til en HC12

Kasper

Re: BDM

Jeg var ikke klar over at det var det samme debugger interface. Jo, sådan
een har jeg, fra P&E i low voltage udgave.

Hvor lang tid skal du bruge den?

-eller skal vi selv bygge een. Jeg skal bruge et par stykker, indenfor et
par uger. Enten skal jeg købe dem til ca 100$$pr stk, eller osse skal du
levere diagrammet til mig, så laver jeg et layout

Hvis der er andre, der er interesseret, så giv lige en lyd