BC327 i Aalborg og omegn

Aloha

Jeg mangler en BC327 transistor eller ligende. Er der en person i Aalborg
og omegn der har en i overskud? Så er jeg fri for at bestille over nettet
og betale 50+ kr i porto mm. Jeg har også problemer med at vente til
tirsdag... ;-)

Mvh. Anders

Re: BC327 i Aalborg og omegn

Hvis du kan arbejde dig omkring til at bruge BC557 kan du lige kyle en mail
( har et par poser liggende i Aalborg C ) snipped-for-privacy@gmail.com der skal ikke
pilles i adressen

Re: BC327 i Aalborg og omegn
BC557 kan desværre ikke levere strøm nok. Jeg skal bruge ca. 200mA.
Men tak for hjælpen aligevel.

Mvh. Anders

Re: BC327 i Aalborg og omegn

Næste størrelse jeg har liggende er BD138, ved ikke om det hjælper dig ?

/peter

Re: BC327 i Aalborg og omegn

Jeg har fået fat i en... Men igen.. Tak for hjælpen...

/Anders

Re: BC327 i Aalborg og omegn
Hej Anders

Hvis du mailer mig din postadresse, så skal jeg sende
dig nogle BC327 og BC337 så du har dem til en anden gang.

Mvh Max

Re: BC327 i Aalborg og omegn
Hej Max

Jeg har fået en til at tage nogle med fra Aarhus idag. Så nu har jeg
rigeligt af begge typer. Men ellers tak for dit pæne tilbud...

/Anders

Re: BC327 i Aalborg og omegn
Hej

Prøv www.pc-elektronik.dk
1: Firmaet ligger lidt uden for Brønderslev
2: De tager faktisk kun de reelle forsendelseomkostninger. Typisk 10-12 kr
for småting.

Benny