Bauknecht Was4540 Program Finvask, når program når til kort centrif. køre den i ring uden at køre videre til udtømning...

Hej.
Jeg har en Bauknecht 4540 som er 3 E5%r gammel og den er begyndt pE5% at
nE5%r jeg kF8%re en finvask pE5% 40 grader, sE5% nE5%r den nE5%r til kort
centrifugering klikker programmet ikke videre til tF8%mning, men den
forsE6%tter med at starte kort centrifugering igen og igen ..

Er der en eller flere der kan hjE6%lpe med det problem, for jeg ved at
jeg kan fE5% en ny program vE6%lger til 1200 kr, men det er lidt surt hvis
det ikke er problemet .

Re: Bauknecht Was4540 Program Finvask, når program når til kort centrif. køre den i ring uden at køre videre til udtømning.

Forslag, uden at jeg ved specifikt med ovennE6%vnte model
Kan lyde som om niveau-kontrollen ikke giver besked videre om at der
ikke er mere vand i tromlen..
gE5%r ud fra den pumper ud mens den centrifugerer ?
kanske der er noget der hindrer vandet i at forlade tromle - prop
mellem kar og pumpe - eller prop mellem pumpe og aflF8%b ?
mvh Willy

Re: Bauknecht Was4540 Program Finvask, når program nårtil kort centrif. køre den i ring uden at køre videre tiludtømning.

I dk.teknik.el skulle de være rigtigt skrappe til den slags.