batteripack til fjernstyret båd

Hej gruppe

Nogen der har en ide om hvor man kan købe en ekstra batteripack genopladelig
til en fjernstyret båd

kan se at de kan købes hos rcbiler.dk men der opgives ikke nogen priser hos
dem

hilsen claus

Re: batteripack til fjernstyret båd

genopladelig
hos

Batterier.dk ???

mvh
Ebbe

Re: batteripack til fjernstyret båd
Jeg rodder en del med rc modeller. forklar mig lige hvilke form for
batteripakke du skal bruge. så kan jeg komme med et fornuftigt bud.
batterier.dk er for dyre med deres batterier.
genopladelig
hos

Re: batteripack til fjernstyret båd
:426ade7b$0$79455$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

noget alla dette her fandt det lige på ebay men vil hellere købe i dk hvis
prisen er ok

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category40%702&item73%18168966&rd=1

claus v

Re: batteripack til fjernstyret båd

genopladelig
hos

El-supply.dk

Re: batteripack til fjernstyret båd
Hej Claus
Så lige din post ang. batteri til rc-båd. Jeg har tilfældigvis lige købt et
batteri i sidste uge som jeg ikke selv kan bruge. Der er et 8-cellet 9,6 V
på 3300 mah og helt nyt. Tror det kan give din båd et ordentligt spark i
røven.
Hvis du er interesseret kan vi finde en god pris på det.

Mvh.
Jacob Holmgaard

P.S. Smid en mail hvis det er...

Re: batteripack til fjernstyret båd

ja det kan sikkert give båden et ordentligt spark men hvor længe

jeg tror ikke elektronikken klarer det nogen i gruppen der ved om det ville
kunne bære

claus

Re: batteripack til fjernstyret båd
Hvad er det for en motor og hvor mange celler sidder der normalt i båden?
Kan hurtigt fortæller dig om det er selvmord for båden eller ej. :-)
...evt. også hvor mange amp. fartregulatoren kan trække?

Jacob