batteripack til fjernstyret båd

Hej gruppe

Nogen der har en ide om hvor man kan købe en ekstra batteripack genopladelig til en fjernstyret båd

kan se at de kan købes hos rcbiler.dk men der opgives ikke nogen priser hos dem

hilsen claus

Reply to
claus v

"claus v" skrev i en meddelelse news:426a84d0$0$67261$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

genopladelig

hos

Batterier.dk ???

mvh Ebbe

Reply to
Ebbe

Jeg rodder en del med rc modeller. forklar mig lige hvilke form for batteripakke du skal bruge. så kan jeg komme med et fornuftigt bud. batterier.dk er for dyre med deres batterier. "claus v" skrev i en meddelelse news:426a84d0$0$67261$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

genopladelig

hos

Reply to
Jacob

"claus v" skrev i en meddelelse news:426a84d0$0$67261$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

genopladelig

hos

El-supply.dk

Reply to
Torben V. Mogensen

:426ade7b$0$79455$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

noget alla dette her fandt det lige på ebay men vil hellere købe i dk hvis prisen er ok

claus v

Reply to
claus v

Hej Claus Så lige din post ang. batteri til rc-båd. Jeg har tilfældigvis lige købt et batteri i sidste uge som jeg ikke selv kan bruge. Der er et 8-cellet 9,6 V på 3300 mah og helt nyt. Tror det kan give din båd et ordentligt spark i røven. Hvis du er interesseret kan vi finde en god pris på det.

Mvh. Jacob Holmgaard

P.S. Smid en mail hvis det er...

Reply to
Jacob Holmgaard

"Jacob Holmgaard" skrev i en meddelelse news:426f2f51$0$79464$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

ja det kan sikkert give båden et ordentligt spark men hvor længe

jeg tror ikke elektronikken klarer det nogen i gruppen der ved om det ville kunne bære

claus

Reply to
claus v

Hvad er det for en motor og hvor mange celler sidder der normalt i båden? Kan hurtigt fortæller dig om det er selvmord for båden eller ej. :-) ...evt. også hvor mange amp. fartregulatoren kan trække?

Jacob

Reply to
Jacob Holmgaard