batterioplader

Hejsa,

Jeg er kommet til den erkendelse at jeg må have mig en
_god_ oplader til mine efterhånden mange Ni-MH AA batterier.

Den skal gerne:
- kunne lade mellem 1 og 4 celler ad gangen
- kunne lade dem helt op på under 6 timer.
- undlade at overlade/ødelægge cellerne
- slukke selv når der er ladet nok. (individuelt for
  hver celle hvos der lades flere samtidigt)

Hvad/hvilken vil I anbefale?

/Morten %-)

Re: batterioplader

Ansmann Energy 4

Kig på batterier.dk
Har selv forløberen for den, det er noget der virker....

Re: batterioplader

Og 8 og 16 hvis du har maange.
Et par af conrad.de's dyre ser også ret fede ud - f.esk. med indikation af
mAh for hvert batteri....

/A

Re: batterioplader

GP Powerbank U-Smart (fås hos THansen).

Jesper G. Poulsen

Re: batterioplader

Minwa MW5798 fra batterier.dk er den bedste lader, jeg nogensinde har
haft... har prøvet 6-7 stykker de sidste 5 år.

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen -  DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Re: batterioplader

Vær opmærksom på at den kun oplader 2 batterier ad gangen.

Brian

Re: batterioplader

Vil også anbefale Ansmann Energy.

Jeg har Ansmann Energy 16. Dyr, men dejlig. Og stor !!
Bare det at den lader batterierne op enkelvis er godt, da jeg har ting der
kun bruger 1 og andre 3 batterier. Har valgt den store fordi jeg har nogle
10xAAA pack's, som så kan lades op på en gang i stedet for kun kunne lade 4
af gangen før.

Brian

Site Timeline