Batterier.

Hej NG.

Jeg tænkte om nogen havde kendskab eller bare en logisk forklaring på
mit problem/spørgsmål? Jeg har bemærket at når jeg skifter batterier i
Væg-Ure eller andre elektroniske artikler hvor man sjældent skifter
batteri, at i bunden af batteriet (minus polen) fremkommer der lidt
fugt/fedtelse af en slags? Det er som sagt kun steder hvor batteriet
har siddet gerne et års tid eller måske endda to og man kun skifter
når det er fladt. Er det fordi jeg bruger nogle elendige batterier
eller sker det stort set alle steder hvor et batteri sidder så længe,
typisk Ure osv. Og nogen der ved hvad det er, det er vel næppe en syre
der kommer ud da jeg så vil revurdere hvor sikkert det er?

Mange hilsner,
Bent N.

Site Timeline