batteri til sonyradio

Hej NG

hvor pokker får jeg fat i et nyt batteri til min sonyradio (stationær), så
den igen kan huske stationerne når den er slukket.

Batteriet er ca 10mm i diameter og ca 4-5 mm høj. Det er med loddeflige og
på batteriet er påtrykt 0,22F - 5,5V.

pft

/bo

Re: batteri til sonyradio

Hvis du nu ser efter en kondensator istedet, så vil du have større
sansynlighed for gevinst.

Se f.eks. her: http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?vat=0&dok20%12737.htm

Men du kan sikkert finde dem ved flere levenrandører:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: batteri til sonyradio
og

Og iøvrigt er det nok ikke kondensatoren der er defekt....

/A

Re: batteri til sonyradio

Det kan det nu sagtens være....