Batteri til hukommelse på B&O MX5000

Er der nogen der kan sige mig, hvor batteriet som "husker"
kanal-indtillingerne på et B&O MX5000 sidder. Og endnu bedre hvad det er for
en type batteri (model nummer), så jeg kan købe et nyt, inden jeg rykker
tv'et fra hinanden.

Mvh. Mads

Re: Batteri til hukommelse på B&O MX5000
Hej!

240mAh (ikke så kritisk) NiMH backupcelle på 2.4V. Sidder forrest t.v. i
chassiet (blåt, rundt).

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Re: Batteri til hukommelse på B&O MX5000
Kim, du bor jo i nyhedsgruppen!!! :o)
Får du en sms hver gang der kommer en ny tråd ;o)
Tak for den hurtige service! (som altid)

Mads

Re: Batteri til hukommelse på B&O MX5000
Hej!

Jow, jow :)

Nej, men min maskine står altså ret centralt når jeg ser fjernsyn eller laver
andre ting, så responstiden er jo som en halvgammel fladskærm ;o)

No problemo :)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Site Timeline