batteri strømforsyning til phone amp

er ny herinde men har tit hF8%rt om det her sted og sE5% ville jeg da lige=
20%
prF8%ve at se om jeg ku fE5% lidt hjE6%lp :-)

strF8%mforsyningen har disse data
Output voltage: +-15 V, +-0,001 V (5-25 V)20%
Max output current: +- 300 mA20%
Output impedance: 10 micro ohms

der ska normalt bruges 2 styks 18-24volt 15va trafo til den men de blir20%
reguleret ned sE5% den gir 15 vdc til hF8%jre og venstre kanal.

hvis der er en der ka klare et kredslF8%b der ka lade den op ved bare at20%
flytte en switch ville det vE6%re kanont

hE5%ber da det ka lade sig gF8%re..
hE5%ber pE5% en dag at alt anlE6%gget kF8%rer pE5% batteri power sE5% man i=
k er20%
afhE6%ngig af at der skal vE6%re strF8%m..

Re: batteri strømforsyning til phone amp
flooot der skulle self ha stået phono amp.. det er en riaa jeg ska ha
strøm til og ik en telefon

Re: batteri strømforsyning til phone amp
Hej,

Det bliver det ikke meget bedre af.

Hvad er det præcist du vil du lade op (antal celler, type/kemi, kapacitet)
?
Hvad er det for en (ret utopisk) strømforsyning du fabler om ?

Gode velunderbyggede spørgsmål har en pæn chance for et do. svar.
Kaotiske mangelfulde spørgsmål er simpelthen _umulige_ at gøre ret meget
ved.

--
Venlig hilsen,
Søren