Batteri i køleskabet - det virker!

Hejsa

Jeg læste for noget tid siden at man kunne putte batterier i køleskab
eller fryser, og det har jeg nu prøvet med et batteri fra en bærbar pc.
Og det virker sgu :-)

Hvis jeg hev ledningen ud af pc'en døde den bare før, nu kører den ret
længe (for et gammelt batteri).

Opskrift:

12 timer i køleskabet

1 time på skrivebordet

ind i pc'en og oplades

og BINGO!

//Søren

Re: Batteri i køleskabet - det virker!

Vad tid kan den køre på en opladning nu?

Hälsningar från Hönö
Thomas Jensen

Re: Batteri i køleskabet - det virker!
<KLIP>

20 minutter til en halv time, men jeg mener at man skulle gentage
processen et par gange!

Men bare det at det nu kan holde strøm er mægtig rart!

//Søren

Re: Batteri i køleskabet - det virker!

Med NiCd og måske NiMh...

Jeg troede (og brugte) normalt fryseren, ingen skrivebord og pænt højere
ladestrøm end normalt... ;-)

/Anders