Batteri: CD2032 det samme som DL2032?

Jeg sidder og leder efter batterier på nettet. I grejet sidder der lige nu
3V Duracel DL2032 batterier. Jeg har fundet nogle Panasonic CR2032 af
istedet.

Kan jeg bruge dem istedet?

Re: Batteri: CD2032 det samme som DL2032?

Jeps. Jeg går ud fra det betyder, at dem kan jeg roligt købe? :)

Re: Batteri: CD2032 det samme som DL2032?

Ja. Bogstaverne er ikke væsentlige, næsten uanset hvad du skal bruge det til.
/SL

Re: Batteri: CD2032 det samme som DL2032?

Tak til alle der har svaret i tråden, batterierne er bestilt. :)

Re: Batteri: CD2032 det samme som DL2032?

Ja det er blot en anden fabrikant.

--
MVH.
N_B_DK