Batteri

Hej,

Jeg vil høre om der er nogen af jer der kender til et batteri af typen der
ses på følgende billede:

http://www.mjl.dk/batteri.jpg

batteriet passer til en mp3-afspiller MPMan F10 (www.mpman.com) og er
opladelige.

Kan disse købes i DK ??

Mvh.
Martin J. Larsen
e-mail: snipped-for-privacy@mjl.dk

Re: Batteri

Den er da meget bedre end den var tidligere. Har du set den for nylig?

--
Jens

74 percent of all statistics are made up on the spot

Re: Batteri

Okay, okay. Det er ikke designet jeg ikke kan li'... Men prøv f.esk. at
finde et prismatisk NiMh batteri. Under genopladelige står kun de
almindelige AAA, AA, C, D og 9V. Så skal man gætte sig til hvor man ellers
finder det - og det er efter min mening for svært!

/A

Re: Batteri

Ok, det er så iorden.. Spørgsmålet er så bare hvornår man lige har brug
for et prismatisk batteri, og er det mon overhovedet deres mening at
ville sælge så specielle batterier.. De har batterier til alm. kristiske
forbrugere og lidt til, men så heller ikke mere!

Men ok, hvis de vil handle med special-batterier burde der måske være et
punkt der hed "Special-batterier" :)
Men de ved jo ikke det er svært med mindre du fortæller dem det!!! Send
dem dog en mail og fortæl hvad der kunne gøres bedre på deres side..
Hvem ved - måske lytter de!

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!
But the Dell will still stink! Nothing can change that!!!

Re: Batteri

Jeps, men Anders har ret når han insiminerer at den VAR ringe.

--
Jens

There is nothing so small that it can't be blown out of proportion.

Site Timeline