Barco data 600.. Hjælp med indtilling. hvem har lyst

Hej jeg har en barco data 600

forslag 1: jeg kan simpelthen ikke indstille den? vil du tjæne lidt næmme
peng? så har jeg brug for hjælp. jeg har komplet servicemanual. Bor du
radius 50 - 75 km fra middelfart er det måske noget for dig at sætte lidt
tid af til at hjælpe en i nød. (eller en nød der har købt noget han ikke kan
finde ud af :)

Forslag 2: jeg skriver til dig og forklarer opsætning mm jeg er villig til
at betale for hjælp også over mail. såfremt problemet løses.

Kort: jeg har fået billed på. sync ok, tager signalet RGBs fra pc(radeon) .
men brightness og kontrask står lige af h til på alle indgange dvs ingen
detaljer i billed, det der bliver vist er kun hvide farver eller meget lyse
steder på billed .test billed ser ok ud. G2 er justeret og kontrast mm også,
de kan ikke afhjælpe problemet?

Skriv hvis du kan hjælpe mig???

Mvh Michael

Re: Barco data 600.. Hjælp med indstilling. hvem har lyst
HEj vi taler 150.- i timen