Båndbredde på videosignal?

Hej igen!

Hvor stor er båndbredden egentlig på de videosignaler, der løber i SCART-stikket? Jeg orker ikke at rode det halve af huset igennem efter min digital-teknik bog.... ;-)

HT

Reply to
HT

"HT" skrev i meddelandet news:bj4t7q$5gp$ snipped-for-privacy@news.net.uni-c.dk...

efter min

Ca 6 till 8 MHz

/Danne

Reply to
Danne S

"Danne S" skrev i en meddelelse news:ELp5b.22399$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Herregud!! Så behøver jeg da ikke bruge en kreds med en båndbredde på 330 MHz, som jeg ellers havde regnet mig! 8-)

HT

Reply to
HT

Mit overslag siger omkring 10MHz, men det er jo heller ikke ret meget mere. Ihvertfald langt fra de 330MHz..

--
signing off.. Martin Sørensen
Reply to