Bærbar batteri utilregneligt..

Batteriet til min bærbare computer er blevet temmelig utilregneligt.. så jeg
har søgt lidt på nettet omkring hvad jeg kan gøre ved det.. Rundt omkring
står der at man kan prøve at putte sit batteri i fryseren.. i en
plastikpose.. i et døgns tid.. Men jeg kan ik rigtig finde ud af om det er
noget som virker eller hva? Er det en skrøne, det med fryseren? eller er den
god nok?

Lidt om batteriet:
Toshiba - CB416D-40H
Ni-MH 4000mAh 10,8v

Herb

Re: Bærbar batteri utilregneligt..

Skift det !

Skift det !

Du kan måske redde lidt, men du får problmer igen hurtigt - skift til et
nyt batteri.

Re: Bærbar batteri utilregneligt..
http://www.batterier.dk /

Her koster dit batteri.

499,-

De bedste hilsner

J.

Re: Bærbar batteri utilregneligt..
Jeg leder ikke efter et nyt batteri... Jeg spørger om der er hold i det med
fryseren!

Re: Bærbar batteri utilregneligt..

Hvilket du har fået svar på.