backup batteri til B&O tv type 7801

Hej

Er der nogle der ved hvilken sp=E6nding og kapacitet det skal v=E6re

Mvh Ren=E9

Reply to
Eskesen

Det står vel på cellen du skal erstatte? Så vidt jeg kan Google er det en MX1500 - sådan en skal have 2.4V puffer (som alle de B&O jeg kan komme i tanke om). Lod evt. 2 stk. 1.2V celler sammen i serie.

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Hej Rene, længe siden!

Jeg har faktisk et brugt batteri til en MX1500 liggende, som der stadig er liv i. Skal du score det? :-) Det er to celler i serie, 2.4V, som Kim også nævner

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark