b50k potmeter (billeder af den er på dk.binaer)

Hej alle sammen

Jeg er ude efter en b50k potmeter men jeg kan ikke finde den nogen steder
jeg har snakke med elfa de havde dem ikke er det nogen af jer som ved hvor
jeg kan finde det potmeter henne

Med venlig hilsen
karsten

Re: b50k potmeter (billeder af den er på dk.binaer)

Nu er det ikke for at lyde negativ og lad mig med det samme slå fast, at jeg
ikke kan hjælpe.
Men du har lagt billede op på dk.binaer, hvilket rigtigt mange usenet
brugere desværre er afskåret fra at tilgå via deres normale udbyder.
Så hvis almindelige brugere skal have chancen for at at hjælpe dig, vil jeg
foreslå du finder et web-baseret sted at oploade dine billeder.

Og sidst men ikke mindst, held og lykke med det.
Håber du får gevinst.

Allan

Re: b50k potmeter (billeder af den er på dk. binaer)

Hvis nu jeg var Max (hvad jeg heldigvis ikke er), havde jeg skrevet:
"Lav det selv".

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!

Og som det fjols du er har du som sædvanlig ingen hjælp
at tilbyde. Er det sådan noget du tænder på det der med
at lege dum skolelære ?

Max

Re: b50k potmeter (billeder af den er på dk.binaer)

Jeg har en del 50K potentiometre liggende. Men da jeg ikke kan se hvordan
det du ønsker ser ud, så ved jeg ikke om jeg har den type du mangler. Upload
et billede et sted, hvor vi kan se det.

C. Nielsen

Re: b50k potmeter (billeder af den er på dk.binaer)
Hej Karsten

Som Allan skriver, ja så er der mange der ikke kan se dit billede
i binærgruppen. Men hvis du ikke kan lægge det online selv, ja så
send det til mig, så lægger jeg det på nettet.

Max

Re: b50k potmeter (billeder af den er på dk. binaer)
Den 11.03.2011 12:17, skreiv Max:
Noen mennesker nøytraliserer sure agurker.

"kdybro"  skrev i meddelelsen

[...]

jeg har lagt billeden her op på
http://img848.imageshack.us/g/dsc0001p.jpg/

Re: b50k potmeter (billeder af den er på dk.binaer)

Den du mangler er den med eller uden afbryder ?

Max

"Max"  skrev i meddelelsen

Den du mangler er den med eller uden afbryder ?

Max

Re: b50k potmeter (billeder af den er på dk.binaer)
---snip---
Det kan jeg da vist klare.
Send en mail med din adresse. Så skal jeg smide et par stykker i en kuvert
til dig.

C. Nielsen

Re: b50k potmeter (billeder af den er på dk.binaer)

En skam, den jeg har er uden, med det ser ud til at
Carsten har meldt sig med noget positiv.

Max

"Max"  skrev i meddelelsen

En skam, den jeg har er uden, med det ser ud til at
Carsten har meldt sig med noget positiv.

Max

Hejsa