Børnelås på Grundig TV

Jeg er pt. i Kosovo, som Eletronik/Automatikmekniker.

Vi har et Grundig Elegance 70 der er børnelås på.

Jeg har ikke kunne finde meget hjælpe på grundig's hjemmesider.
Så er der nogle muliger hedder for at låse TV'et op igen. jeg tænker
på tenknikerkode eller mulighed for at resete TV.

Med Venlig Hilsen

Marineoverkonstable
Claus Petersen
KFOR 11

Re: Børnelås på Grundig TV
Hejsa

Det kan være der er større mulighed i gruppen dk.teknik.tv+video

Hvor mange er i så stablet oven på hinanden? ;o)

Mvh Hauge

Re: Børnelås på Grundig TV

Åbenbart ikke.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Børnelås på Grundig TV

Aha, og dermed mener du?

/Hauge

Re: Børnelås på Grundig TV

Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Børnelås på Grundig TV
Hejsa

Øhh, er du fuld?

Jeg kan ikke se det har noget med rep. at gøre, men et spørgsmål om at man
ikke kan finde ud af at bruge tv'et.
Og chancen for at der er en i den anden gruppe der ved bare lidt om det, er
vel større end her..

/Hauge

Re: Børnelås på Grundig TV

Er du på stoffer?

Nå.

Nå.

Åbenbart ikke.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Børnelås på Grundig TV
Hejsa

Man skulle fandme næsten tro at du var.

Hmm, har du set ham spørge i den anden gruppe? Nej vel. Hvor fanden ved du
det så fra? Nåehja, du er jo hævet langt over gud.  Du opfører dig sq lige
som en gud, bare mere arrogant..

/Hauge

Re: Børnelås på Grundig TV

Mener du virkelig det?

Tak for komplimenten.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Børnelås på Grundig TV
On 01 Sep 2004 17:31:42 GMT, Claus Petersen

Tast følgende : 7038580 ( det er frit fra hukommelsen, men jeg mener
det er den)

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Børnelås på Grundig TV
mener

Tak mange gange. det virker. så skal der ikke købe et nyt tv.

med venlig hilsen
Claus Petersen

Site Timeline