B&R PLS, Bussignal

Jeg har(mange) kort fra en B&R PLS, blant annet relekortene "A263" ig
inngangskortene  "E243".

Jeg har tenkt å hekle opp et alternativt CPU-kort: Modbus fra en Schneider
PLS fram til en AVR TINY2313 og så generere bussignal.

Jeg har dekodet det aktuelle av akjemaene for dem. Jeg vet at kortene skal
ha et Writestrobe signal eller et Readstrobe signal.

Kan noen fortelle hvilke stifter som er brukt for de signalene?

Jeg har også analoge inngangskort, PE16. Disse kortene kan jeg også ta ibruk
dersom jeg kjenner bussen  signalene for den delen av bussen.