B&O System10

Hej ved ikke lige om det er den rigtig gruppe    Nå men jeg mangler  en
antenne  og den klap den sider og dækker for regulering af  Bas for  Diskant
den  sidder lige neden under      Kassette  klappen   vil være glad hvis der
var nogen der hvade lidt reservedele til  den her     B&O System10   Eller
ved måske hvor jeg kunne købe  det synes det svært at bare få lidt stumper
til   B&O

Mvh Stone

Re: B&O System10
Hej!

Det er det ikke. Dog har vi et udmærket markedsforum til elektronikløsdele og
målegrej:

På forhånd tak :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader