B&O servicemanualer

Jeg savner (kopi af) service/reparationsmanualerne til Beocenter 3500.
Gerne digitalt som pdf men ellers på papir. Alternativt den
tilsvarende manual til Beomaster 3002 eller 3000-2 (hedder den vist?).
Mvh. Hans Henrik Pedersen.

Re: B&O servicemanualer
On Wed, 30 Sep 2009 21:49:28 GMT, snipped-for-privacy@forum.dk (Hans Henrik Pedersen)

Prøv at spørge B&O, de plejer at være flinke til at sende en pdf af
diagramer.

/Hans

Re: B&O servicemanualer

Er de(n) til rådighed foretager jeg gerne en scanning i farver til
enten pdf eller jpg filer mod selv at være med på lånet.

Mvh, Leif
7330  Brande

Re: B&O servicemanualer
Hejsa,

Tilsyneladende kan manualen for Beocenter 3500 frit hentes på
www.tsinding.dk

/Claus

Re: B&O servicemanualer

Tak, det er dog hele manualen, jeg leder efter. Ikke kun diagrammerne.
En lille bog på formodentlig en snes sider, der også omhandler
mekanik, omskiftere m.v. Mvh. Hans Henrik.

Re: B&O servicemanualer

Jeg har købt en dvd med den og en masse andre, men de befinder sig i
Tyskland,  så jeg vender tilbage først ind i næste uge med mere.

/Leif

Re: B&O servicemanualer

Det haster ikke mere, end det jager. Jeg afventer, tak. Mvh. Hans
Henrik.

Re: B&O servicemanualer

CD'en er i hus og der er masser af læsestof.

Sender lige 3500 til din email, så ser du om den passer og kan derefter donore
lidt til mit underskud herved.

/Leif

Re: B&O servicemanualer

Hej, Leif. Undskyld besværet, men desværre tillader mailsystemet, jeg
bruger til nyhedsgrupper ikke modtagelse af så store filer, og jeg kan
end ikke se din afsenderadresse. Mailen er blokeret.

Jeg har fået manual til 3000-2 som dækker det, jeg skal bruge her og
nu, men hvis du vil have besværet med at videresende til
snipped-for-privacy@gmail.com ville jeg da blive en glad mand.

Mvh Hans Henrik Pedersen.

Re: B&O servicemanualer
Hej.

På www.beoworld.org findes ALT om B&o. Desværre er det ikke gratis.

Mvh
Boje

Re: B&O servicemanualer
On Wed, 30 Sep 2009 21:49:28 GMT, snipped-for-privacy@forum.dk (Hans Henrik Pedersen)

Venlige mennesker har sendt mig det, jeg skulle bruge for at vurdere,
om jeg tør binde an med en reparation. Tusind tak. Mvh.

Site Timeline