B&o MX5500 er død (Type 3261)

Mit MX5500 døde her forleden.
Det har en gang klappet sammen i billedet (horisontalt), men nu er det helt
død.
Jeg har efter lodet neddelen, og bemærkede at C22 havde lodet sig selv ud,
men jeg har ingen diagram, så jeg er lidt på spanden

Nogen der har en ide til hvad der ellers er gået, eller et diagram i pdf
format, sådan jeg kan komme til at se TV igen

På fårhånd tak

Re: B&o MX5500 er død (Type 3261)

Du kan downloade diagram  her http://www.tsinding.dk /
Kurt

Re: B&o MX5500 er død (Type 3261)
Hej!

Er C22 den kondensator lige ved BU508 på køleplade? hvis det er en
højspændingstype (6.8nF 1600V e.lign.) er BU'en sikkert kortsluttet som
følge deraf. Mål den igennem og skift hvis defekt.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline