B&O MX5000 til Masterlink

Jeg har et MX5000 TV jeg ønsker at forbinde til et beocenter 2300, med
en linkbox med masterlink.

Kan man få en konverter fra powerlink til phono og en fra masterlink til
phono, og så forbinde de 2 konvertere, eller skal der noget mere snedigt
til.

MVH Jesper Johnsen

Re: B&O MX5000 til Masterlink
Jeg ønsker selvfølgelig at få lyden fra mit tv over i anlæget

Re: B&O MX5000 til Masterlink

Jeg har selv et kabel fra Powerlink til phono, for at flytte lyden til
min Yamaha forstærker, fra B&O TV'et (og omvendt). Men spørg i din
lokale B&O butik - servicen der hvor vi handler er altid i top!

--
Søren Bay
Email: bay SNABELA cool.dk

Site Timeline