b&o MX1500 død

hej alle

mit elskede MX1500 er gaaet i sort.

flg symptomer forefindes....

1: naar den har net-forsyning 'summer' den. 2: den Røde LED der altid lyser paa forsiden er slukket. 3: remoten kan ikke faa den tl noget som helst. 4: jeg har maalt at forsyningen paa den store kondensator i PSU-en har spænding som svare til 1,4 gange VAC-dvs ok..

5:paa sekundær siden sker der ikke meget... alle de sp. jeg kan se skal være der er ALT for lave.... 19 V er 0.6 , og 95 V er 2.6V ...med 'fnadder' paa...

nogle forslag ??? skifte alle lytter ???

har ngole evt. et diagram paa den ????

mvh finn

Reply to
Finn Bindeballe

Linietrafo + linieudg. transistor + løse forb.

kobberbane i et andet apparat, via et sølvbelagt 4 mm2 polafhængigt
højteknologisk kulfiberinfiltreret kabel til et astronomisk beløb.

Tro flytter ikke bjerge. Tro flytter kroner.
Reply to
Ole Geisler -