b&o MX1500 død

hej alle

mit elskede MX1500 er gaaet i sort.

flg symptomer forefindes....

1: naar den har net-forsyning 'summer' den.
2: den Røde LED der altid lyser paa forsiden er slukket.
3: remoten kan ikke faa den tl noget som helst.
4: jeg har maalt at forsyningen paa den store kondensator i PSU-en har
spænding som svare til 1,4 gange VAC-dvs ok..

5:paa sekundær siden sker der ikke meget... alle de sp. jeg kan se skal
være der er ALT for lave.... 19 V er 0.6 , og 95 V er 2.6V ...med
'fnadder' paa...

nogle forslag ??? skifte alle lytter ???

har ngole evt. et diagram paa den ????

mvh finn

Re: b&o MX1500 død

Linietrafo + linieudg. transistor + løse forb.