B&O LX2802N Text

Er det en (kendt) fejl at teletext ikke virker korrekt over scart stik samt
på en AV kanal på mit B&O LX2802N
Eller har jeg mon lavet noget forkert ??
Har afbrudt RGB i stikket !! ellers er det helt sort

Frede

Re: B&O LX2802N Text
Hej!

Teletekst virker dårligt når man har slået "AV" til - sådan er det bare.

Har ikke prøvet over scartstik...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Re: B&O LX2802N Text

samt

 - Du kan trykke på <Shift> og et eller andet nummer, svjh 4, så ændrer du
på timingen af syncroniseringen, og tekst-TV virker igen.

Visse DVD-Recordere fjerner TekstTv fra signalet, så måske KAN det ikke
virke...

Lars / Viborg

Re: B&O LX2802N Text
Hej!

Nej, det er 2 :)

Okay, så de kan bruges til at omgå Macrovision?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Re: B&O LX2802N Text

bare.
du

Mnæeh, den jeg har leget med skriver sjovt nok stadig Protected hvis man
forsøger...

Lars / Viborg