B&O LX 6000 slukker

Mit elskede B&O LX 6000 er begynt at slukke efter ca. 5 min. brug.

Når den slukker er der rød lys i standby knap. Forsøger jeg at tænde
det igen, kan man høre at liniedelen førsøger at starte op, men slår
derefter fra igen..  Jeg har målt omkring Bu og set efter evt. dårlige
lodninger ,men kan ikke umildbart se noget galt.

Er der nogle som har et forslag eller endnu bedre et diagram???

Mvh.

Lars

Re: B&O LX 6000 slukker

Hej!

Har haft samme problem engang... der sidder en masse lytter og det er en af
dem... kan selvfølgelig ik huske hvilken en... men prøv at tage en træ-
eller plastic-dims og bank på komponenterne på printet... så kan du måske
være heldig at finde den...

mvh
Rasmus

Re: B&O LX 6000 slukker

Kontroller lodninger på C12 (6n8) i psu. Når du nu er i gang så lod
C102/C103/TR33 efter i liniedelen.

/Langkjær

Site Timeline