B&O LS5000

Har fået den store ære at kigge på en sådan ældre kasse..

Problemet er at den vil ikke starte...Rød lysdiode er tændt, når man
trykker TV på remote så bliver lysdioden grøn et halvt sekund mens man
kan høre at degauss spolen får en tur hvorefter dioden bliver rød
igen..

Har haft det skilt ad da jeg egentligt regnede med kolde lodninger men
de ser nu desværre forbavsende friske ud. Der er ihvertfald ingen
oplagte kandidater..

Nogen der har et guldkorn.

Henrik Madsen

Re: B&O LS5000
Mon ikke det er et LX5000 ?
Hvis det er ville jeg starte med at checke linietransistoren BU2508DF
for kortslutning, hvis den er død, skift og omlod højspændingsdelen.
Husk højspændingskondensatoren C102 (6,8nF).

Mvh
Gert K.

Re: B&O LS5000

LS5000 er en LX5000 hvor der er sparret nogen ting væk... svjh. noget link
og sådan. Dog stadig et B&O Chassis, ikke Philips GR2.2'eren som i LE'
modellerne...