B&O LC2

Hej alle,

Jeg har købt et par brugte LC2 lysdæmpere fra B&O. De har ikke været i brug
i et par år men virker fint med den infrarøde styring. Til gengæld kan jeg
ikke betjene dem fysisk med hånden. Så vidt jeg har forstået af manualen,
skal man kunne regulere belysningen ved at berøre den sorte halvkugle med
hånden. Det virker desværre ikke på nogen af dem.

Hvad kan jeg have lavet forkert?

Thomas

Re: B&O LC2

Byt nul og fase på indgangssiden.
Hjælper det ikke er den ledende bane indvendig "skallet af"
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: B&O LC2

Tak for hurtigt svar.

Hvis den sidder i en stikkontakt er der jo ikke så meget ved at bytte om på
ledningerne. Men den kan måske netop ikke sidde i en alm. stikkontakt.

I manualen er der ellers vist en flot tegning med en lampe på den ene ende
og et stik til en stikkontakt i den anden.

Hvad kan man gør ved det?

Thomas

Re: B&O LC2

Vend stikket, så har du ombyttet ledningerne.

Re: B&O LC2

Vend stikket..................

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: B&O LC2

Det er hjælper desværre ikke. Er der andet jeg kan prøve?
Det lyder lidt mærkeligt, at begge lysdæmpere har den samme defekt.

Thomas

Re: B&O LC2

Nej, ikke hvis fejlen er som følge af alder.

/Hans

Re: B&O LC2

Det er desværre ikke en ualmindelig defekt i disse.Jeg kan reparere
dem hvis det skulle have interesse. (efter 1/12, har IKKE tid i denne
uge)
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: B&O LC2

har set din mail. Prøv lige med en adresse jeg kan svare til......
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade