b&o koder

Projektet går i korte træk ud på at lave et stykke elektronik så gør det
mulig at benytte en beolink 4 til en KISS dvd afspiller.

Det jeg mangler nu, er selve koderne fra min beolink 4, eller bare
opbygningen af signalet, jeg er kommet frem til at det er noget med 3 "
start" bit, en pause på 5 * 3,1 msek, 1 start bit også selve koden (nok 32
bit). Problemet er at jeg kan ikke se hele signalet på mit scop.

Så hvis der er nogle der har en ide eller et link, ville jeg blive glad

PS. Jeg troede da at det var en nem sag at finde dem på Internettet, men nej

PPS. Hvis der er nogen der kender koderne fra kiss's fjernbetjeninger, ville
det også være en stor hjælp.

På forhånd tak

søren

Re: b&o koder

nej

Den gamle.

http://www.supelec-rennes.fr/ren/perso/jweiss/remote/b&o.htm

Afkodning af IR:

http://www.elektronikteknolog.dk/Projects/RemoteControl/B&O/B&O_Codescheme.h
tml

Her er noget generelt om IR.

http://home.hccnet.nl/m.majoor/prontoirformats.pdf

mvh
JBH

Re: b&o koder
Sorry

http://makeashorterlink.com/?R24A11245

mvh
JBH

Re: b&o koder
Hvorfor det?

Du kan få din KISS ændret så den  passer til BEO4, hør KISS

Erik

nej
ville

Site Timeline