B&O Højtaler enheder søges

Jeg mangler 2 stk bas enheder til BeoLab 3000.
B&O kan ikk skaffe dem mere, men de må da vel kunne fåes uorginal ? B&O
laver mig bekendt ikke deres enheder selv.

Kan en her hjælpe mig videre

Mvh MH

Re: B&O Højtaler enheder søges

Jamen køber Baron Von Der Hinten über schvantzensvinger ikke bare en ny
højttaler, eller er han *også* født og opdraget ind i Mellemklassen
eller underklassen?

Mvh Hauge

Re: B&O Højtaler enheder søges

mig bekendt ikke

Hvad fejler de?
Er det (gummi)ophænget kan det let fikses....

/Leif

Re: B&O Højtaler enheder søges

Hej MH

Har du prøvet hos http://frequence-shop.dk/ i Videbæk?

De bor vist ikke mange meter fra Vifa, som har lavet mange specialenheder
til dem i Struer.

Jeg har før købt enheder til B&O højttalere hos Frequence, som du ikke kan
finde på hjemmesiden.

NEJ. Jeg har ikke aktier i butikken, men har fået en meget anstændig
behandling og er meget hjælpsomme, så derfor..

Hvis det kun er kanterne der er mørnede, kan du da selv fikse dem for små
penge:

http://goodhifi.com /

Det ER ikke svært, og hvis det skulle kikse, kan man jo bare lave det om.

Held og lykke

Svend Åge

Site Timeline