B&O Højtaler enheder søges

Jeg mangler 2 stk bas enheder til BeoLab 3000. B&O kan ikk skaffe dem mere, men de må da vel kunne fåes uorginal ? B&O laver mig bekendt ikke deres enheder selv.

Kan en her hjælpe mig videre

Mvh MH

Reply to
NewsUser Dk

Den 18-07-2011 11:59, NewsUser Dk skrev:

Jamen køber Baron Von Der Hinten über schvantzensvinger ikke bare en ny højttaler, eller er han *også* født og opdraget ind i Mellemklassen eller underklassen?

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

"NewsUser Dk" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@giganews.com...

mig bekendt ikke

Hvad fejler de? Er det (gummi)ophænget kan det let fikses....

/Leif

Reply to
Leif

"NewsUser Dk" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@giganews.com...

Hej MH

Har du prøvet hos

i Videbæk?

De bor vist ikke mange meter fra Vifa, som har lavet mange specialenheder til dem i Struer.

Jeg har før købt enheder til B&O højttalere hos Frequence, som du ikke kan finde på hjemmesiden.

NEJ. Jeg har ikke aktier i butikken, men har fået en meget anstændig behandling og er meget hjælpsomme, så derfor..

Hvis det kun er kanterne der er mørnede, kan du da selv fikse dem for små penge:

Det ER ikke svært, og hvis det skulle kikse, kan man jo bare lave det om.

Held og lykke

Svend Åge

Reply to
Svend