B&O guru søges

Hej,

Jeg har en Beosound 3000 som er gået død af årsager som jeg selv er skyld i
:( Ville læse eeprommen og skrev noget til den. Hvilket medføre at den ikke
starter op mere :-( Den kommer op at køre 5 sek. og så slukker den igen.
Dumpet er det samme som før men der må ligge en anden checksum et andet
sted, internt i CPU, I clock kredsen eller andet.

Er der en guru der kan fortælle mig om der findes en reset procedure eller
andet så jeg kan løbe den igang igen ??

Tak

/PP

Re: B&O guru søges
Står PP for Peter pilfinger.
Hilsen Per fra CG lidt længere op ad gaden :-)

Hent en gratis SPAMfighter her.

Re: B&O guru søges

Du er formentlig solgt til stanglakrids her. Men jeg kan henvise dig
til en (legal!) løsning, men det kræver at du har kvittering +
serienummer - og det er stadig ikke gratis.

Re: B&O guru søges
------------------- klip----------------------------------------------

Hej Ole og andre,

Kvittering og serienummer er 100% OK !!!

Jeg er bevidst om at der findes en kommerciel  løsning som desværre koster
mere en jeg syntes er rimeligt. Derfor håber jeg at en venlig sjæl kan
fortælle mig hvad og hvordan jeg får den igang igen :-))

Iøvrigt er dumpet jeg har lavet meget interresant - jeg har kigget lidt på
det og den gemmer dato, kl, md, år hver 4. sekund i en ringbuffer.

Er der nogle som kan bruge dumpet skal i sige til :-)

Mvh

/PP

Site Timeline