B&O Century og følsomheden på frontlågen

Hej!

Kan man gøre noget ved følsomheden på en B&O Century's frontglaslåge? Den er pt. meget lidt følsom og det kan være svært at aktivere den når det f.eks. er mørkt i stuen...

Da man heller ikke kan aktivere den via en BL1000 er det jo lidt træls :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Kim Voss Schrader

Hej Kim

Prøv følgende........

IR-senderdioderne OD1 og OD2 tilsluttet PCB 2 DOOR SENSOR TRANSMIT er kortsluttet eller svage.

Årsag: Lysintensiteten fra IR-senderdioderne bliver svagere som funktion af tiden.

Løsning: Dioderne skiftes til en ny type (blå - den gamle type var transparent), bestillingsnr. 8330372. Løsningen er indført i produktionen fra serienr. 11197757.

NB: Ved udskiftning til den nye blå type sendediode skal man være opmærksom på at katoden er benet der er mærket med en tap (det er præcist omvendt i forhold til de gamle, transparente dioder!).

Følsomheden i Magic Open systemet er forøget for at opnå bedre respons, når en hånd holdes foran betjeningspanelet.

2R548 koordinat 5A er ændret til 27kohm 5% 1/8W Modstandens værdi er ændret i produktionen af type 265X fra serienr.: 12726981.

er pt.

mørkt

Reply to
Nielsen

"Nielsen" skrev i en meddelelse news:40d27e96$0$293$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Sjældent har man da set en så flot og kompetent besvarelse. Og nu spørgsmålet:

tiden.

Gælder det andre/flere af B&O produkterne?

PH

Reply to
Peter Hansson

Will do. Tak for hjælpen!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Kim Voss Schrader

Hej B&O havde en overgang problemer med at støv på lågerne kunne nedsætte følsomheden. Jeg ved selvfølgelig ikke om du har tørret dine låger af for nylig, men det hjalp hos mig

mvh Jeppe

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@tdcadsl.dk...

Reply to
Jeppe Holm