B&O Aux din-7 -> minijack

Kan sådan en konverter købes eller skal den laves, og i så fald hvordan?

/Søren

Re: B&O Aux din-7 -> minijack

Nu kan jeg ikke lige forstå hvad du skal bruge en 7 polet connector til hvad
er der galt med en standart 5 polet din ?

Forklar hvad du skal bruge adaptoren til.

Mvh.

Re: B&O Aux din-7 -> minijack
hvad

Kan bare se det er et 7-polet stik der sidder bag i den.
Skal bare bruge et stik der laver det 7-polet stik om til minijack.

Re: B&O Aux din-7 -> minijack
Jeg har et 5-din -> 5-din stik, kan jeg lave det om til et 5-din ->
minijack?

Jeg har begge stik og det hele, men hvordan skal ledningerne sætter over
rigtig?

Re: B&O Aux din-7 -> minijack
Hej Søren

Prøv dig frem, i med stikket, rør ved pindene med fingrene, når det brummer
har du indgangene.

Mvh Max

Re: B&O Aux din-7 -> minijack
Man kan ikke ødelægge noget?