AVR-JTAG-USB vs. ATMega32

Hejsa

Jeg er løbet ind i et debug problem med min JTAG.
Jeg kan fint programmere min ATMega32, men lige så snart jeg skal debugge,
kan jeg ikke få forbindelse (Fejl: Could not connect to JTAG ICE).
Lysdioden slukker også.
Mit program kører dog fint.
Er der nogen der har været ude for noget lignende ?

Mvh
René

Re: AVR-JTAG-USB vs. ATMega32

Sjovt nok (opdagede jeg lige) kan jeg fint programmere den igen, uden at
hive den fra og sætte den til igen.
Det er mystisk.

Mvh
René

Re: AVR-JTAG-USB vs. ATMega32
Er du ikke kommet til at deaktivere JTAG som det første i din kode, og altså
heller ikke debugger fra aller første instruktion?

Re: AVR-JTAG-USB vs. ATMega32

Ja det virker lidt som en programfejl. Nu prøvede jeg lige med et andet
program, og det debugger den fint nok.
At jeg så ikke lige får det ud af det jeg gerne ville, er nok ikke
programmets skyld :o)

Re: AVR-JTAG-USB vs. ATMega32

Kan det passe at den kun kører 4MHz når man debugger ?
Når jeg læser fuse settings burde den køre 16 ?
Mvh
René

Site Timeline