Avant 32" - Page 2

Re: Avant 32"
On Mon, 20 Aug 2007 22:26:05 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Hvis de klistrede deres eget klistermærke på?

Hvad er din definition af "ægte" reservedele?
Min er at det er komponenter der er specificeret og godkendt af den
relevante slutproducent.

Der er vist ingen der producerer enkeltkomponenter selv mere, og det
er der vist heller ingen der har gjort de sidste 40+ år.

Netop.

Hvor lover B&O det?

Re: Avant 32"

Og der stod Philips på flasken .....   det' en OM'er ole ;)

--
Jan_stevns

Re: Avant 32"

Næh, PHILIPS har sgutte lavet komponenter selv i ekstremt lang tid.
Flaskerne stoppede de med for ca. 15 år siden. PHILIPS har selv
indkøber komponenter fra der hvor det er mest hesigtsmæssigt, PHILIPS
DVDer/videoer osv. har længe været FUNAI og andet kinakram.

Men de har haft en billedrørsfabrik. Og?

Re: Avant 32"

40 - 15    ;)

--
Jan_stevns

Re: Avant 32"

Jaeh, men det er en af undtagelserne. Men generelt er der ingen der
har produceret egne komponenter - det kan simpelthen ikke betale sig.

Re: Avant 32"

Netop. Købt af B&O, godkendt af B&O og solgt videre af B&O.

Er der ingen selektion af billederør længere, så B&O får(fik) de bedste
af en produktion ?

Philips.....indtil de blev til NXP

På skrift - ingen steder.

Re: Avant 32"
On Tue, 21 Aug 2007 07:24:10 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Det er jo det det er - hvad har det med klistermærket at gøre?

Du svarer ikke.

Men ellers : de aner jeg virkelig ikke, men da det efterhånden er en
del år siden disse blev produceret er udvalget nok begrænset.

Joh, nogle gjorde de da. Men PHILIPS har da selv anvendt "fremmede"
komponenter i deres konsumprodukter - det kan også være dybt
underordnet.

Re: Avant 32"

At det så er en rigtig B&O reservedel.

Aha. B&O har tidligere fået "de bedste flasker". Men det er man måske
gået fra ved Avant'en....

Tak

Re: Avant 32"
On Tue, 21 Aug 2007 21:57:51 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Så din definition af en "rigtig" reservedel er at der er klistermærke
på?

Bemærk at du selv skrev : "Købt af B&O, godkendt af B&O og solgt
videre af B&O."
(Jeg fornemmer at du ikke ønsker en debat, kun at klippe og klistre
til du får ret.)

Så vidt jeg ved.

En AVANT er gammel, så nej.Og sorteringen gik på konvergens og
geometri.
Da AVANTerne blev født eksisterede der reelt ikke fladskærme i
handelen. Der var ingen hos B&O (eller nogen andre steder) der kunne
gætte at disse rør ville udvikle sig med særligt høje fejlrater - det
gjorde de såmænd i alle de kasser de blev hældt i - incl. PHILIPs
egen, dt tog bare kun 15-25000.- for en 32" og lod folk i stikken når
flaskerne døde.

Prøv om du kan se ud over din B&O aversion.

Re: Avant 32"

Eksempelvis, eller som jeg har skrevet tidligere:

Netop. Derfor er det også flasker, købt af B&O, godkendt af B&O og solgt
videre af B&O.

Så det du skriver er at de flasker som B&O sælger i dag er ringere end
de originale. dda der ikek længere foregår selektion ?

Hvilken ?

Re: Avant 32"
On Tue, 21 Aug 2007 22:23:36 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Der er to muligheder:

Enten er du dummere end overpisset bølgepap, eller også er du mere
faktaresistent end Bo M. Mogensen.

Re: Avant 32"

kan nogen virkelig være det?? det er jo næsten et helt filosofisk
spørgsmål... ;-)

Rasmus
Re: Avant 32"

Ole G ved udemærket at jeg ikke er nogle af delene.

Re: Avant 32"

i know... :-)

Rasmus
Re: Avant 32"
Hey

Røret er det sammen som sidder i mange phillis tv's.

hvor i landet bor du ?

--
m.v.h.

 Jesper G Nielsen, 6630 Rødding

Re: Avant 32"
6710 Esbjerg

Dick

Re: Avant 32"
 Hej Dick

skriv eventuelt direkte til mig på jesper snipped-for-privacy@hotmail.com

--
m.v.h.

 Jesper G Nielsen, 6630 Rødding

Re: Avant 32"
Er du 100% sikker på at billedrøret er gået ?.
Eller stoler du på din forhandler ?.
Jeg vil sige at det er meget meget sjældent at billedrøret ryger i disse.
Hvordan udarter fejlen sig ?.

Re: Avant 32"

Sjældent, nej de philips ESF rør som B&O har brug i Avant har problemer det
er velkendt....

Prøv at søg på google.., eller søg i gruppen her.

--
m.v.h.

 Jesper G Nielsen, 6630 Rødding

Re: Avant 32"

 - Du er sgudda fuld...

De går da tiere end man får fartbøder i en gammel trabant på en dansk
motorvej...!!

Søg i gruppen her, om emnet har været oppe før.
Den tidligere nævnte pris lige under 10K er desværre osse den typiske...

Lars / Viborg  -  Beovision Avant rep. afvises ved døren...!!

--

 - Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk

Site Timeline