AUX-kabel til Beosound I

Hej.

Er der nogen der kender noget til forbindelserne i B&O's AUX-stik i Beosound
I? Det er et DIN-stik med 7 ben.
(Er det i øvrigt et standard stik? Kan kun finde DIN-5, DIN-6 og DIN-8.)

Formålet er at koble en computer til Beosound I-anlæget vha. et mini-jack /
DIN-kabel, men det kabel jeg har fået fat i giver en høj brummen i
højttalerne, og musikken er meget lav (lyden er fin i et par pc-speakers).
Så vidt jeg kan se er venstre og højre kanal forbundet til hhv. ben 3 og 5 i
DIN-stikket, mens ben 2 er forbundet til stel.

Er der nogen der kan hjælpe...?

Mvh
Martin

Re: AUX-kabel til Beosound I
Hej Martin

Du skal bruge ben 1 for V. kanal og ben 4 for H. kanal ben 2 er stel (ben 6
+7 er til B&O's link system) så brug et alm. 5 polet dinstik det fungerer
fint

mvh

Erik

Beosound