Auto Route i Eagle

Nu er jeg så blevet færdig med at tagne diagrammet, og skal have lavet
printtegningen..

jeg fik flyttet lidt på komponenterne. og klikkede på autoroute.. det tog
lidt tid.. men den kunne ikke forbinde alle tråde, og det var alt for rodet,
så jeg flyttede en del rundt på det igen, nu er der blå streger overalt..
kan jeg ikke få den til at route det hele på ny, istedet for bare at ændre
et par stykker, og prøve at route dem der ikke blev forbundet i første gang?
evt. bare komme tilbage til der hvor der var gule steger over det hele?
syntes snart jeg har trykket på alt..

HJÆLP..

Mvh Brian

Re: Auto Route i Eagle
Du bruger ripup ikonet
men først skal det hele lige udvælges.

For at spare alle de tryk har jeg selv omdefineret (Options | Assign) min
F12 knap til

group all ; ripup;

Så skal der bare svares Ok efter F12

Christen

Re: Auto Route i Eagle

Lidt OT, men prøv denne router istedet :)
http://www.freerouting.net/index.php?page=eagle

Gratis og noget bedre end det eagle kan præstere.
Ved komplekse boards tager den meget lang tid om at blive færdig med
optimize, men den kan dog afbrydes når som helst hvis man er tilfreds
med det den er nået frem til. (Først router den, så prøver den at optimere).

Site Timeline