Auto Antenne Forstærker

Er der noget her i der har et forslag til en antenne forstærker til min bil,
antennen sidder
på bagskærmen, det er en antenne der selv køre op og ned, der er problemer
med at
modtage de Danske FM stationer i Nordsjælland.

fln

Re: Auto Antenne Forstærker

bil,

Kig på denne:
http://www.thansen.dk/product.asp?c16%2221191&n61%6851407&pn51%7555072
Den burde kunne klare opgaven.

mvh Uffe Bærentsen

Re: Auto Antenne Forstærker
Hej

Det blev forstærkeren fra  T.Hansen.
Takker  for hjælpen.

fln

problemer

Re: Auto Antenne Forstærker
Hej

Nu har jeg prøvet antenneforstærkeren fra T.Hansen.
Forstærkeren virker fin, med masser af signal, men den er ikke skærmet
ordentlig
for da jeg satte tændingen til, ( uden at starte motoren ) blev det ikke
anden støj det
hele, jeg har en Carisma bil, så det må være alt det elektronik der støjer.
Så den bruger jeg ikke mere.
Jeg må så bruge det der er.

fln

Re: Auto Antenne Forstærker
bil,

Du kan ikke forstærke et signal der ikke er der så, hvad tjekke om der er
ordentlig stelforbindelse ude i skærmen til antennen og sørge for at
antennen er ren i alle teleskopledene ?

Eventuelt lige gennemgå ledningen om til antennen i stedet.