Audio out på Sony DAV-SB300

Jeg mangler et audio out signal på dette Surroundanlæg. Sagen er, at jeg
gerne vil have koblet flere højttalere til via en anden forstærker (ext. HT
i huset).
Er der nogen der har et diagram, så jeg kan se hvor man kan fange et sådan
signal, eller findes der en anden løsning ?
Har søgt svar i dk.teknik.dvd uden resultat.

Allan

Re: Audio out på Sony DAV-SB300

HT

Er der ikke en REC out, eller et stik som looper audio, eller måske kunne du
finde en audio out i scartstikket.

/Tom

Re: Audio out på Sony DAV-SB300

"Tom" skrev>

Nej desværre, der er kun 2 ekstra hold stik til hhv. SAT in og VIDEO in.
Scaartstikket har tilsyneladen heller ikke audio out. (Når jeg afspiller en
cd er der ingen lyd på TV)
Jeg ser ikke andre muligheder end, at jeg må ind i maskinen, men hvor ??

Allan

Re: Audio out på Sony DAV-SB300

Er du elektronikerfaren ?

Har du garanti på dyret ?

Pænt pynt i stuen:

Re: Audio out på Sony DAV-SB300

"Klaus D. Mikkelsen"  skrev

Ja

Nej

Allan

Re: Audio out på Sony DAV-SB300

Af med låget. Find effektforstærkerchips'ene der kan du finde et signal
(dog ikke særligt højt).

Kig efter alel stor IC's og se om du kan finde datablade. Er du heldig
ligger volumenregulering og kanaldekodning ikke i samme chip.

Pænt pynt i stuen:

Re: Audio out på Sony DAV-SB300

"Klaus D. Mikkelsen" < skrev

Tak skal du have, jeg prøver.

Allan

Re: Audio out på Sony DAV-SB300

Velbekom. Tag evt et par billeder af indmad og smid dem op på en
hjemmeside, så kan det være at vi andre kan hjælpe lidt til....

Pænt pynt i stuen:

Re: Audio out på Sony DAV-SB300

"Klaus D. Mikkelsen"  skrev

God idé