ATX spændingsforsyning ud fra 12V - Page 2

Re: ATX spændingsforsyning ud fra 12V

Den her ser nu heller ikke dum ud :-)
http://www.mini-box.com/s.nl/sc.8/category.13/it.A/id.300/.f

--
mvh Uffe

Re: ATX spændingsforsyning ud fra 12V
Hej!

Det er faktisk lir, det der :-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: ATX spændingsforsyning ud fra 12V

Jep!
Det er bare ærgreligt at den ikke kan gå på alle MB.
OK, med et stykke kabel mllem PSU og MB, så går det.
Men det er ikke alle MB, hvor den kan sidde direkte.

Lille og sød?
JA!

--
mvh Uffe

Re: ATX spændingsforsyning ud fra 12V

Den der kræver 12v reguleret for at diskene har noget at leve af, de vil
blive ret gale over at skulle køre på snavset, 8-18v som man har i en bil...

Til at lave reguleret 12vDC i en bil har jeg lavet denne lille dc/dc
converter, jeg bruger den til at drive en EPIA maskine som netop har en
12v->atx forsyning som den du henviser til:
http://dion.swamp.dk/carpower.html

--
  Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk

Re: ATX spændingsforsyning ud fra 12V

Hej Flemming og Uffe

Efter en lang tråd om spoleforme og kerner, var det helt rart at vi kom lidt
tilbage til subj.
De der ting fra mini-box ser meget gode ud.
Nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg får dem hjem.

Mvh Tom

Re: ATX spændingsforsyning ud fra 12V
Hejsa

Nu er det jo sådan, at disse spoler og spoleforme, er det eneste i denne
tråd, der reelt er topic i denne gruppe, da dit emne mest handler om
pc-hardware..
Sååeeh..

/Hauge

Re: ATX spændingsforsyning ud fra 12V

Jaee Jooe. Nu skal jeg bruge det som et embedded system, hvor resten er
lelktronik og mekanik, så hvor går grænsen mellem elektronik og EDB ?.
Overvejede faktisk at spørge i dk.edb.hardware, men skimmede lige en del af
de indlæg der var, og det var ikke just den slags de talte om.
Kunne vi havde lavet noget selv, f.eks. med nogle spoler osv. var det da
også helt fint, men for $50 for en 200W ATX forsyning er det vist ikke
rentabelt.

Mvh Tom

Re: ATX spændingsforsyning ud fra 12V
Hejsa

Det var også derfor der ikke er nogen der har brokket sig, da det jo var et
universalspørgsmål, og også derfor jeg ikke futtede den til netikette.

Nej enig, men det var dig der kommenterede at vores del, den med spoler,
ikke var en del af emnet, og jo det var det, da det jo er en
elektronik-gruppe.

Jamen delvis enig, men så er vi væk fra gruppen, og reelt nået til hardware.
;o)
Men ja, det er svært direkte at sige hvor grænsen er.

/Hauge

Site Timeline